Jak zaznacza prezydent Grażyna Dziedzic, gremium to powinno być jak najbardziej zróżnicowane.
Zależy nam na tym, by do Komitetu należeli przedstawiciele różnych grup społecznych. W ten sposób zyskamy szerszą perspektywę spojrzenia na działania realizowane w ramach Gminnego Programu Rewitalizacji – podkreśla prezydent Grażyna Dziedzic.
Do tej pory, podczas dwuletniej pracy Komitetu, w jego pracach brało udział 20 osób. Wiceprezydent Michał Pierończyk podkreśla, że Komitet m.in. opiniował dokumenty, w tym coroczne sprawozdanie z realizacji zadań Gminnego Programu Rewitalizacji.
Rudzki Komitet Rewitalizacji ma liczyć nie mniej niż 7 i nie więcej niż 15 członków, osób pełnoletnich, reprezentujących trzy sektory: społeczny, gospodarczy i publiczny. Liczba członków musi być nieparzysta – tłumaczy wiceprezydent Pierończyk.
Co zrobić, aby dołączyć do Komitetu Rewitalizacji?
Należy pobrać formularz, który dostępny jest na stronie internetowej dotyczącej rewitalizacji (http://www.rudaslaska.pl/rewitalizacja), a następnie w terminie trwania naboru:
- wrzucić do urny znajdującej się przy głównym wejściu do budynku Urzędu Miasta Ruda Śląska przy placu Jana Pawła II 6, od poniedziałku do piątku w godzinach pracy urzędu, tj. poniedziałek-środa w godzinach od 8.00 do 16.00, czwartek w godzinach od 10.00 do 18.00, piątek w godzinach od 8.00 do 14.00,
- przesłać pocztą na adres: Wydział Rozwoju Miasta, Urząd Miasta Ruda Śląska, plac Jana Pawła II 6, 41-709 Ruda Śląska,
- przesłać drogą elektroniczną na adres skrytki ePUAP: /umrudasl/ lub na adres: fundusze@ruda-sl.pl.
fot. pixabay.com