Konkurs Nivea jest prosty, wymaga jednak zaangażowania. A szanse na wygraną zwiększa dodatkowo ciekawy pomysł i prezentacja. Skoro jednak raz się już udało i w ubiegłym roku "niwyjowy" plac zabaw w Kochłowicach zdobył w głosowaniu internetowym 7 711 głosów, wyczyn na pewno da się powtórzyć!
Kto może startować?
W konkursie mogą wziąć udział gminy, publiczne szkoły podstawowe, zespoły szkół, w których skład wchodzi publiczna szkoła podstawowa, spółdzielnie mieszkaniowe, wspólnoty mieszkaniowe, domy kultury oraz ośrodki sportu i rekreacji. Celem zgłoszenia należy wypełnić formularz znajdujący się na stronie https://podworko.nivea.pl. w terminie od 15 marca do 14 kwietnia. Lokalizacja powinna mieć powierzchnię nie mniejszą niż 400 m kw. Wszelkie dostępne warianty kształtu placu zabaw znajdują się na stronie konkursu.
Jak zwiększyć szanse?
Czasy mamy interaktywne, więc i konkursowe szanse rosną w miarę zaangażowania i kreatywności.
- Do zgłoszenia możecie dodać film lub prezentację zainspirowaną hasłem „Razem najlepiej” oraz wyliczanką słowną, którą znajdziecie na naszej stronie . Film nie może być dłuższy niż 3 minuty. Prezentacja konkursowa nie może przekraczać 30 slajdów. Nasze jury wybierze 5 najlepszych prac i przyzna im Podwórka NIVEA jeszcze przed rozpoczęciem głosowania! Pozostałe, niewybrane zgłoszenia biorą automatycznie udział w głosowaniu Internautów - mówią organizatorzy konkursu.
Ogłoszenie listy zwycięzców ścieżki jurorskiej nastąpi 24 maja (na pięć podwórek jurorskich), głosowanie internetowe na piętnaście kolejnych trwać będzie od 24 maja do 15 lipca, a ogłoszenie wyników - dzień później.
Budowane w ramach konkursu place zabaw składają sie z trzech stref - sportowej, naukowej i artystycznej. Nie zabraknie w nich ścianki wspinaczkowej, urządzenia do balansowania, huśtawki bocianie gniazdo, trampoliny oraz gry twister, pola do skoku w dal, a nawet gry w kapsle. Wartość fundowanych placów to blisko 250 tysięcy złotych.
Do dzieła więc, bo jest o co walczyć, a miejsc do zabawy i rekreacji dla rudzkich smyków nigdy dość!
Zdj.: materiały prasowe Nivea