Outlet FACTORY Gliwice świętuje 5. urodziny

FACTORY Gliwice, najmłodsze centrum outletowe w Polsce, kończy właśnie 5 lat z coraz większą grupą klientów. W minionym roku do oferty śląskiego outletu dołączyły nowe światowe marki. W FACTORY Gliwice znalazło pracę blisko 400 mieszkańców Aglomeracji Śląskiej.

Projekt bez nazwy 1

Najmłodszy outlet w Polsce został oficjalnie otwarty 27 marca 2019 roku jako Silesia Outlet. Nazwę na FACTORY Gliwice zmienił rok później, oficjalnie dołączając do największej i najlepiej rozpoznawalnej marki centrów tego profilu w kraju. W pierwszym tygodniu funkcjonowania na zakupy przyjechało do niego ponad 100 tysięcy klientów.

outlet-factory-gliwice-swietuje-5-urodziny

Marki lokalne i międzynarodowe w cenach zawsze obniżonych od 30% do 70%

Portfolio najemców FACTORY Gliwice reprezentują lokalne i międzynarodowe marki niemal wszystkich kategorii – od mody damskiej (Monnari, Unisono), męskiej (Bytom, Vistula, Pierre Cardin, Lavard czy Lancerto) i mieszanej (United Colors of Benetton, Guess, Diverse, Volcano, Only), przez obuwie (Kazar, Venezia, Crocs, New Balance, Symbiosis) i akcesoria (Wittchen), po biżuterię (Apart), bieliznę (Change Lingerie, Bagatelle, Italian Fashion) i artykuły dla domu (Tefal, Dajar). Mocną stronę oferty stanowią marki sportowe i outdoorowe (adidas, Puma, Reebok, 4F, Intersport, Martes, Sport, Alpine Pro, Regatta) oraz salony outletowe z dżinsem (Levi’s, Pepe Jeans, Lee, Wrangler, Cross Jeans). Wszystkie produkty są dostępne w stale obniżonych cenach od 30 do 70 procent, a podczas cyklicznych, dodatkowych akcji rabatowych jak „Jungle Night”, „Super Czwartki” czy „80’s Party” zyskują jeszcze dodatkowe obniżki od cen outletowych.

outlet-factory-gliwice-swietuje-5-urodziny
FACTORY Gliwice z powodzeniem rozwija ofertę zakupów, jak również pakiet usług dodatkowych, dbając o jak najlepsze doświadczenia klientów. W ostatnim roku do portfolio najemców dołączyła włoska marka modowa United Colors of Benetton, skandynawska marka bieliźniarska Change Lingerie oraz kawiarnia So!Coffe. Z każdym rokiem witamy kolejne grupy klientów, decydujących się na poszukiwanie atrakcyjnych marek w zawsze dobrych cenach właśnie w naszym outlecie – mieszkańców Śląska i Czech. Oni decydują się na realizację coraz bardziej kompleksowych zakupów, bo wiedzą, że okazje odnalezione w outlecie są gwarancją wysokiej jakości i rozsądnych wydatków. To dla nas najlepszy dowód na to, że przez te 5 lat, mimo zawirowań związanych z pandemią, zmierzamy w bardzo dobrym kierunku”– mówi Małgorzata Pastuszka, dyrektor FACTORY Gliwice w NEINVER.

Bogata oferta dodatkowa

Oprócz szerokiej oferty marek, dla klientów przyjeżdżających na zakupy funkcjonują strefy odpoczynku z punktami ładowania urządzeń elektronicznych i naturalną roślinnością, plac zabaw
dla dzieci oraz profesjonalnie wyposażone pokoje dla rodziców, umożliwiające nakarmienie i zadbanie
o higienę najmłodszych. Na parkingu wyznaczono poszerzone miejsca dla aut należących do rodzin. Zamontowano ładowarkę do samochodów elektrycznych. Jest też punkt czerpania wody filtrowanej dla klientów. W ostatnim roku zadbano także o rozszerzenie stref zielonych wokół obiektu i łąkę kwietną. Od kilku lat funkcjonuje pasieka pszczół.

outlet-factory-gliwice-swietuje-5-urodziny

Łatwy dojazd z całego Śląska

Dzięki położeniu w bezpośrednim sąsiedztwie dwóch autostrad A1 i A4 oraz węzła Bojków, uznawanych za najbardziej uczęszczane szlaki komunikacyjne w Polsce, gośćmi outletu są mieszkańcy niemal całej aglomeracji. Na zakupy chętnie przyjeżdżają też Czesi. Centrum tworzy wspólną strefę zakupów z Auchan Gliwice i marketem budowlanym Leroy Merlin.

FACTORY Gliwice ma powierzchnię 12 tysięcy m.kw. i gromadzi 51 sklepów oraz punktów usługowych. W minionym roku outlet odnotował 14 -procentowy wzrost obrotów, natomiast
o 7,4 procent zwiększyła się liczba klientów, przyjeżdżających do niego na zakupy.

Odwiedź FACTORY Gliwice w internecie: https://gliwice.factory.pl

Subskrybuj rudzianin.pl

google news icon