Masa potencjalnych Klientów tylko czeka na Twój ruch. Wykonaj go
z głową!
Codzienny
zasięg generowany przez wyszukiwarkę Google jest ogromny.
Statystycznie, każdego dnia z tego typu usługi korzysta nawet kilka
milionów unikalnych użytkowników z Polski. Jest
to doskonała informacja dla każdego przedsiębiorcy
– żadne inne narzędzie marketingowe nie może zaproponować
podobnych liczb. Nikogo więc nie może dziwić, że nowoczesne
metody, takie jak pozycjonowanie
stron
internetowych i kampanie Google
Ads
cieszą się aż tak dużym poziomem popularności wśród
właścicieli firm. Jednak do wykorzystania potencjału wyszukiwarki
konieczne będzie profesjonalne
podejście do tematu realizacji marketingu online.
Tylko w taki sposób masz szansę na pozyskanie wielu nowych Klientów
i finalną maksymalizację dotychczasowych zysków.
Pozycjonowanie
jako doskonały sposób na zwiększenie widoczności Twojej firmy
Jako
przedsiębiorca, możesz skorzystać z gigantycznych zasięgów,
oferowanych przez Google. Musisz jednak zadbać o doskonałą
widoczność marki. Obecność na pierwszej stronie będzie
więc obowiązkowa. Żaden potencjalny Klient nie zgłębia się w
zasoby wyszukiwarki. Jak podkreślają wykwalifikowani eksperci z
agencji AFTERWEB, pozycjonowanie to najlepsza metoda na trwałe
zagoszczenie wśród branżowej elity. Organiczne budowanie
rankingu jest jednak czasochłonne. W zdecydowanej większości
przypadków trwa ono nawet do kilku tygodni. W tym czasie eksperci
pozyskują linki zewnętrzne, optymalizują serwis pod algorytm
Google czy poprawiają aspekty mobilności oraz błyskawicznego
reagowania portalu firmowego.
„Za sukcesem marketingowym liderów reprezentowanej przez Ciebie branży stoi masa tytanicznej pracy doświadczonych ekspertów. Zauważalna większość takich firm korzysta z pozycjonowania. I to pozycjonowania na wysokim poziomie. Chcesz do nich dołączyć? Musisz zadbać o link building cechujący się nienaganną jakością. Brak spamowych linków z pewnością ucieszy Google. Tak samo jak wartościowy content marketing, obecność mobilnej wersji portalu czy wiele innych aspektów, podlegających bezpośrednio pod algorytm wyszukiwarki.”
Źródło: https://afterweb.pl/pozycjonowanie-stron/
Regularna
obecność w płatnych wynikach wyszukiwania stanowi synonim liderów
branży
Docierać do potencjalnych partnerów biznesowych w Google możesz również poprzez kampanie płatne. Charakteryzują się one płatnością za każde pojedyncze kliknięcie, dlatego jakość reklamy Google Ads powinna stać na naprawdę wysokim poziomie. Tutaj także kluczową rolę odegra praca specjalistów – analiza słów kluczowych, odpowiednie targetowanie i dopasowanie promocji do konkretnych podstron sprzedażowych. Na przysłowiowe pięć sekund uwagi zasługuje również rodzaj wybranej reklamy Google Ads. Dla sklepów online najlepiej sprawdzi się kampania PLA produktowa (nowa Performance Max) czy remarketing i promocja display. Dla firm usługowych natomiast kampania tekstowa w sieci wyszukiwania Google. Ustalaj efektywne budżety dzienne i miesięczne, obserwuj działania konkurencji i podnoś współczynnik udziału w wyświetleniach, aby móc się wyświetlać na kluczowych pozycjach sekcji płatnej wyszukiwarki Google.