Urząd Miasta zamknięty dla klientów do 3 stycznia 2021 roku

Pandemia trwa, wszelkie obostrzenia nadal obowiązują, a rząd właśnie przedłużył okres nauki zdalnej dla wszystkich uczniów. Władze Rudy Śląskiej zdecydowały, że także magistrat pozostanie zamknięty dla klientów aż do 3 stycznia 2021 roku.

Umruda


Biuro prasowe Urzędu Miasta wyjaśnia, że każdą sprawę wymagającą osobistego stawiennictwa w magistracie można załatwić po uprzednim telefonicznym umówieniu się z pracownikiem.

Mieszkańcy mogą korzystać z alternatywnych form kontaktów z Urzędem Miasta: drogą telefoniczną, korespondencji tradycyjnej lub elektronicznej, czyli poprzez e-mail lub ePUAP. Wszystkie wnioski potrzebne do załatwienia sprawy można pobrać ze strony Biuletynu Informacji Publicznej – czytamy w komunikacie magistratu.

Przypominamy, że podczas wizyt w UM należy przestrzegać wymogów sanitarnych obowiązujących w budynkach użyteczności publicznej. Oznacza to obowiązek noszenia maseczki, dezynfekcji rąk oraz zachowania dystansu społecznego.

Jeżeli sprawa nie wymaga osobistego kontaktu z urzędnikiem, można korzystać ze skrzynki podawczej, znajdującej się przy wejściu do budynku „A” i „B” Urzędu Miasta. Pisma wrzucane do skrzynki podawczej należy umieszczać w zaklejonej, odpowiednio opisanej kopercie. Powinny się na niej znaleźć takie dane jak: imię i nazwisko wnioskodawcy/nadawcy, numer telefonu kontaktowego oraz określenie, jakiej sprawy dotyczy wniosek/pismo.

Subskrybuj rudzianin.pl

google news icon