Biuro prasowe Urzędu Miasta wyjaśnia, że każdą sprawę wymagającą osobistego stawiennictwa w magistracie można załatwić po uprzednim telefonicznym umówieniu się z pracownikiem.
Mieszkańcy mogą korzystać z alternatywnych form kontaktów z Urzędem Miasta: drogą telefoniczną, korespondencji tradycyjnej lub elektronicznej, czyli poprzez e-mail lub ePUAP. Wszystkie wnioski potrzebne do załatwienia sprawy można pobrać ze strony Biuletynu Informacji Publicznej – czytamy w komunikacie magistratu.
Przypominamy, że podczas wizyt w UM należy przestrzegać wymogów sanitarnych obowiązujących w budynkach użyteczności publicznej. Oznacza to obowiązek noszenia maseczki, dezynfekcji rąk oraz zachowania dystansu społecznego.
Jeżeli sprawa nie wymaga osobistego kontaktu z urzędnikiem, można korzystać ze skrzynki podawczej, znajdującej się przy wejściu do budynku „A” i „B” Urzędu Miasta. Pisma wrzucane do skrzynki podawczej należy umieszczać w zaklejonej, odpowiednio opisanej kopercie. Powinny się na niej znaleźć takie dane jak: imię i nazwisko wnioskodawcy/nadawcy, numer telefonu kontaktowego oraz określenie, jakiej sprawy dotyczy wniosek/pismo.